Tutoriale4Ever


 
AcasaInregistrareConectare
Top postatori
George*
 
+100/500
 
Seth1
 
[Owner]Dysaer
 
Costelus
 
krak
 
DawG
 
sMoToCeL
 
Madalyn
 
Fr3sh
 
Bookmarking social
Bookmarking social digg  Bookmarking social delicious  Bookmarking social reddit  Bookmarking social stumbleupon  Bookmarking social slashdot  Bookmarking social yahoo  Bookmarking social google  Bookmarking social blogmarks  Bookmarking social live      

Pastrati adresa Tutoriale4Ever pe site-ul dvs. de bookmarking social
Ultimele subiecte
» Client by xxxone v2.0 [Cel mai bun client cu Mc.txt]
Mar Apr 07, 2015 3:16 am Scris de cosmogryg

» SERVER FILES BY FRENQEN
Vin Dec 12, 2014 7:55 am Scris de claudiuzz

» Extream Gaming devine Support Tutorials
Mar Oct 28, 2014 10:55 am Scris de George*

» ServerFiles PvM Romanesc 100%+Server tutorial
Joi Oct 09, 2014 11:26 pm Scris de olimpicul69

» Cerere Parteneriat Renegati.Forumz.Ro
Sam Aug 23, 2014 12:03 am Scris de KGB_ZOLTAN™

» Animatie Patratel-Bani
Lun Iul 21, 2014 1:04 am Scris de kkmariusik

» SERVERFILE~PvP~2013 XPM
Vin Mar 14, 2014 11:17 am Scris de Iulian007

» Metin2 Magic
Sam Mar 08, 2014 9:12 am Scris de George*

» Cum sa implementezi o arma
Mar Feb 04, 2014 4:04 am Scris de alexpica

» Costume system
Mier Ian 29, 2014 10:56 pm Scris de George*

Statistici
Avem 552 membri inregistrati
Cel mai nou utilizator inregistrat este: 123123

Membrii nostri au postat un numar de 716 mesaje în 461 subiecte
Cuvinte-cheie
Conectare
Utilizator:
Parola:
Conectare automata: 
:: Mi-am uitat parola
Parteneri
forum gratuit



Navigare
 Portal
 Index
 Membri
 Profil
 FAQ
 Cautare
Forum
Connect: DrX.FhG.Ro P.FhG.Ro GG.FhG.Ro
Vizitatori

Distribuiţi| .

Posedată Exact ca pe official, cu fum şi bule

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos
AutorMesaj
George*

avatar
Fondator

Fondator

masculin Mesaje : 424
Multumiri Acordate : 8
Varsta : 22
Localizare : Piatra Neamt
Stare de spirit : Nervos

MesajSubiect: Posedată Exact ca pe official, cu fum şi bule Mar Feb 19, 2013 12:07 am

Hm, am văzut că mulţi mă întreabă " cum pun posedate ca pe ro cu bule şi bulbuci " ei bine m-am gândit să vă fac un tutorial
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
[/center]2010 Client:
Fiecare dintre voi stiti, cred, ceea ce este ascuns în dosarul "scanteie".
Este în fişierele PC-ului. (+ Pc.epk pc.eix)
Deci, vă ieşi ca primul dvs. de "ambalaj" dosar în fişierele PC-ul client.
PC-ul dvs. despachetaţi fişiere. Că toată lumea ar trebui să ştie cum să facă asta.
Dacă v-aţi-l neambalat, se duce în următorul folder:
ymir work --> pc --> common --> effect --> armor

Acum exista fisierul "armura-4-2-1.mse" foarte importante:
Deschide cel mai bine acest lucru cu Notepad + + şi şterge din întregul conţinut.
Apoi, puteţi adăuga:
Cod:
BoundingSphereRadius  200.000000
BoundingSpherePosition 0.000000 0.000000 180.000000

Group Particle
{
    StartTime          0.000000
    List TimeEventPosition
    {
        0.000000 "MOVING_TYPE_DIRECT" 0.000000 0.000000 -40.000000
    }
   
    Group EmitterProperty
    {
        MaxEmissionCount        6
   
        CycleLength            0.500000
        CycleLoopEnable        1
        LoopCount              0
   
        EmitterShape            3
        EmitterAdvancedType    0
        EmittingRadius          60.000000
        EmitterEmitFromEdgeFlag  1
        EmittingDirection      0.000000 0.000000 0.000000
   
        List TimeEventEmittingSize
        {
        }
        List TimeEventEmittingAngularVelocity
        {
            0.000000 2.500000
        }
        List TimeEventEmittingDirectionX
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionY
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionZ
        {
            0.000000 2.500000
            0.500000 7.500000
        }
        List TimeEventEmittingVelocity
        {
            0.000000 2.000000
            0.400000 9.000000
        }
        List TimeEventEmissionCountPerSecond
        {
            0.000000 6.000000
        }
        List TimeEventLifeTime
        {
            0.000000 1.500000
        }
        List TimeEventSizeX
        {
            0.000000 30.000000
            0.500000 15.000000
        }
        List TimeEventSizeY
        {
            0.000000 30.000000
            0.500000 15.000000
        }
    }
   
    Group ParticleProperty
    {
        SrcBlendType                5
        DestBlendType                2
        ColorOperationType          4
        BillboardType                1
        RotationType                0
        RotationSpeed                0.000000
        RotationRandomStartingBegin  0
        RotationRandomStartingEnd    0
   
        AttachEnable                0
        StretchEnable                0
   
        TexAniType                  0
        TexAniDelay                  0.000000
        TexAniRandomStartFrameEnable 0
   
        List TimeEventGravity
        {
        }
        List TimeEventAirResistance
        {
        }
        List TimeEventScaleX
        {
            0.000000 0.200000
            1.000000 0.100000
        }
        List TimeEventScaleY
        {
            0.000000 0.200000
            1.000000 0.100000
        }
        List TimeEventColorRed
        {
            0.000000 0.600000
            0.300000 0.200000
            1.000000 0.100000
        }
        List TimeEventColorGreen
        {
            0.000000 1.000000
            0.500000 0.500000
            1.500000 0.300000
        }
        List TimeEventColorBlue
        {
            0.000000 0.500000
            0.500000 1.000000
        }
        List TimeEventAlpha
        {
            0.000000 1.000000
            0.900000 0.900000
            1.500000 0.000000
        }
        List TimeEventRotation
        {
        }
        List TextureFiles
        {
            "water1.dds"
        }
    }
}
BoundingSphereRadius  150.000000
BoundingSpherePosition 0.000000 0.000000 130.000000

Group Particle
{
    StartTime          0.000000
    List TimeEventPosition
    {
        0.000000 "MOVING_TYPE_DIRECT" 0.000000 0.000000 -20.000000
    }
   
    Group EmitterProperty
    {
        MaxEmissionCount        12
   
        CycleLength            0.500000
        CycleLoopEnable        1
        LoopCount              0
   
        EmitterShape            3
        EmitterAdvancedType    0
        EmittingRadius          23.000000
        EmitterEmitFromEdgeFlag  0
        EmittingDirection      0.000000 0.000000 0.001000
   
        List TimeEventEmittingSize
        {
            0.000000 0.000000
        }
        List TimeEventEmittingAngularVelocity
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionX
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionY
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionZ
        {
            0.000000 2.000000
        }
        List TimeEventEmittingVelocity
        {
            0.000000 2.000000
        }
        List TimeEventEmissionCountPerSecond
        {
            0.000000 20.000000
        }
        List TimeEventLifeTime
        {
            0.000000 0.800000
        }
        List TimeEventSizeX
        {
            0.008571 60.000000
        }
        List TimeEventSizeY
        {
            0.000000 100.000000
        }
    }
   
    Group ParticleProperty
    {
        SrcBlendType                5
        DestBlendType                2
        ColorOperationType          4
        BillboardType                2
        RotationType                0
        RotationSpeed                0.000000
        RotationRandomStartingBegin  90
        RotationRandomStartingEnd    90
   
        AttachEnable                0
        StretchEnable                0
   
        TexAniType                  0
        TexAniDelay                  0.000000
        TexAniRandomStartFrameEnable 0
   
        List TimeEventGravity
        {
        }
        List TimeEventAirResistance
        {
        }
        List TimeEventScaleX
        {
            0.400000 0.800000
            1.000000 0.600000
        }
        List TimeEventScaleY
        {
            0.000000 0.700000
            1.000000 1.400000
        }
        List TimeEventColorRed
        {
            0.000000 0.500000
            0.200000 0.200000
            0.980000 0.100000
        }
        List TimeEventColorGreen
        {
            0.000000 0.400000
            0.300000 0.200000
            0.980000 0.100000
        }
        List TimeEventColorBlue
        {
            0.000000 0.300000
            0.200000 0.600000
            0.980000 1.000000
        }
        List TimeEventAlpha
        {
            0.000000 0.200000
            0.300000 0.700000
            1.000000 0.000000
        }
        List TimeEventRotation
        {
        }
        List TextureFiles
        {
            "aura1.dds"
        }
    }
}
BoundingSphereRadius  150.000000
BoundingSpherePosition 0.000000 0.000000 130.000000

Group Particle
{
    StartTime          0.000000
    List TimeEventPosition
    {
        0.000000 "MOVING_TYPE_DIRECT" 0.000000 0.000000 -20.000000
    }
   
    Group EmitterProperty
    {
        MaxEmissionCount        12
   
        CycleLength            0.500000
        CycleLoopEnable        1
        LoopCount              0
   
        EmitterShape            3
        EmitterAdvancedType    0
        EmittingRadius          23.000000
        EmitterEmitFromEdgeFlag  0
        EmittingDirection      0.000000 0.000000 0.001000
   
        List TimeEventEmittingSize
        {
            0.000000 0.000000
        }
        List TimeEventEmittingAngularVelocity
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionX
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionY
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionZ
        {
            0.000000 2.000000
        }
        List TimeEventEmittingVelocity
        {
            0.000000 2.000000
        }
        List TimeEventEmissionCountPerSecond
        {
            0.000000 20.000000
        }
        List TimeEventLifeTime
        {
            0.000000 0.800000
        }
        List TimeEventSizeX
        {
            0.008571 60.000000
        }
        List TimeEventSizeY
        {
            0.000000 100.000000
        }
    }
   
    Group ParticleProperty
    {
        SrcBlendType                5
        DestBlendType                2
        ColorOperationType          4
        BillboardType                2
        RotationType                0
        RotationSpeed                0.000000
        RotationRandomStartingBegin  90
        RotationRandomStartingEnd    90
   
        AttachEnable                0
        StretchEnable                0
   
        TexAniType                  0
        TexAniDelay                  0.000000
        TexAniRandomStartFrameEnable 0
   
        List TimeEventGravity
        {
        }
        List TimeEventAirResistance
        {
        }
        List TimeEventScaleX
        {
            0.400000 0.800000
            1.000000 0.600000
        }
        List TimeEventScaleY
        {
            0.000000 0.700000
            1.000000 1.400000
        }
        List TimeEventColorRed
        {
            0.000000 0.500000
            0.200000 0.200000
            0.980000 0.100000
        }
        List TimeEventColorGreen
        {
            0.000000 0.400000
            0.300000 0.200000
            0.980000 0.100000
        }
        List TimeEventColorBlue
        {
            0.000000 0.300000
            0.200000 0.600000
            0.980000 1.000000
        }
        List TimeEventAlpha
        {
            0.000000 0.200000
            0.300000 0.700000
            1.000000 0.000000
        }
        List TimeEventRotation
        {
        }
        List TextureFiles
        {
            "aura1.dds"
        }
    }
}
BoundingSphereRadius  200.000000
BoundingSpherePosition 0.000000 0.000000 180.000000

Group Particle
{
    StartTime          0.000000
    List TimeEventPosition
    {
        0.000000 "MOVING_TYPE_DIRECT" 0.000000 0.000000 -40.000000
    }
   
    Group EmitterProperty
    {
        MaxEmissionCount        6
   
        CycleLength            0.500000
        CycleLoopEnable        1
        LoopCount              0
   
        EmitterShape            3
        EmitterAdvancedType    0
        EmittingRadius          60.000000
        EmitterEmitFromEdgeFlag  1
        EmittingDirection      0.000000 0.000000 0.000000
   
        List TimeEventEmittingSize
        {
        }
        List TimeEventEmittingAngularVelocity
        {
            0.000000 2.500000
        }
        List TimeEventEmittingDirectionX
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionY
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionZ
        {
            0.000000 2.500000
            0.500000 7.500000
        }
        List TimeEventEmittingVelocity
        {
            0.000000 2.000000
            0.400000 9.000000
        }
        List TimeEventEmissionCountPerSecond
        {
            0.000000 6.000000
        }
        List TimeEventLifeTime
        {
            0.000000 1.500000
        }
        List TimeEventSizeX
        {
            0.000000 30.000000
            0.500000 15.000000
        }
        List TimeEventSizeY
        {
            0.000000 30.000000
            0.500000 15.000000
        }
    }
   
    Group ParticleProperty
    {
        SrcBlendType                5
        DestBlendType                2
        ColorOperationType          4
        BillboardType                1
        RotationType                0
        RotationSpeed                0.000000
        RotationRandomStartingBegin  0
        RotationRandomStartingEnd    0
   
        AttachEnable                0
        StretchEnable                0
   
        TexAniType                  0
        TexAniDelay                  0.000000
        TexAniRandomStartFrameEnable 0
   
        List TimeEventGravity
        {
        }
        List TimeEventAirResistance
        {
        }
        List TimeEventScaleX
        {
            0.000000 0.200000
            1.000000 0.100000
        }
        List TimeEventScaleY
        {
            0.000000 0.200000
            1.000000 0.100000
        }
        List TimeEventColorRed
        {
            0.000000 0.600000
            0.300000 0.200000
            1.000000 0.100000
        }
        List TimeEventColorGreen
        {
            0.000000 1.000000
            0.500000 0.500000
            1.500000 0.300000
        }
        List TimeEventColorBlue
        {
            0.000000 0.500000
            0.500000 1.000000
        }
        List TimeEventAlpha
        {
            0.000000 1.000000
            0.900000 0.900000
            1.500000 0.000000
        }
        List TimeEventRotation
        {
        }
        List TextureFiles
        {
            "water1.dds"
        }
    }
}
Acum ai nevoie de doar 2 imagini, care sunt în aproape fiecare client 2010 există deja. Anume: water1.dds şi aura1.dds
Acestea trebuie să fie, de asemenea, în dosarul "armura".

Este important faptul că este numai în / pc.epk. Eix nu că face nimic în PC2.

Deci, dacă sunteţi gata, BlueShining este gata.
Dvs. trebuie să îl setaţi doar pentru armura ta in partea ta Client item_proto.
Acesta funcţionează în felul următor:
Pentru sclipici trebuie să fie ultima valoare (socket_pct este):
Este important, ultima cifră a ID-ul este armura.
Ultimei cifre a ID-ul decide ce valoarea pe care o specificaţi pentru "socket_pct" trebuie să apară la scânteie dreapta.
Exemplu SSP Blueshining:
Citat :
D: 11290 ---> socket_pct=13
ID: 11291 ---> socket_pct=12
ID: 11292 ---> socket_pct=11
ID: 11293 ---> socket_pct=10
ID: 11294 ---> socket_pct=9
ID: 11295 ---> socket_pct=8
ID: 11296 ---> socket_pct=7
ID: 11297 ---> socket_pct=6
ID: 11298 ---> socket_pct=5
ID: 11299 ---> socket_pct=4
Sus In jos
http://tutoriale4ever.forumz.ro

Posedată Exact ca pe official, cu fum şi bule

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Tutoriale4Ever :: Metin2 :: Tutoriale Metin 2-